زینب عاشق تنها
زینب عاشق تنها


عشق

عشق را آب حیات میدانم...هر قطره اش را عمر جاودان میدانم...بی قطره قطره

های آن،بر خودم...مرگ را میهمان میدانم.

عشق و عاشقي كم رنك شده...محبت اهنك شده... دوستي تك زنك شده ... مگه

بين من و تو جنگ شده...نامرد دلم برات تنك شده...عشق منی جون منی تو دلم

و میبری کاشکی یک روزبهم بگی بی قرار منی.

عشق یعنی تا ابد با من بمان...عشق یعنی هم نفس با من بخوان...عشق یعنی با

منی دستم را بگیر...بی توقع در رخ جانم بمیر...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب:,

|
 


هر وقت قادر به شمردن قطرات بارون شدی اون وقت میفهمی چقدر دوستت دارم... نفسم می گیرد...در هوایی که نفس های تو نیست...

 

 

خداحافظ
خندیدن
سیکار
یکی رو
محاکمه
کبوتر
شاخه گلی
دل خوش
عشق
اذییت
تموم میشه
کاش
می نویسم
فرشتگان
شمعی
تقدیم
سوختم
قفس
سایه
گل
زندگی
کلید
دنیا
دلم گرفته
مراقبت

 
گل خوشبو
نيلوفر آبي
تنهايي
ريحانه
تنهايي
فارسي وان موزيك
به هيچ خبري
اهنگ تركي
اهنگ جديد
عشق نوشته
اتحاد گلزاري ها
تنهايي
هنري
گل يخ
ادمك بخند
تنهايي دلم
دوستت دارم
حماقت محض
دوستت دارم
كلبه تنهايم
سكوت عشق
ضد حال
روياي محال
دنياي مد و لباس
محرم و صفر
نقطه سر خط
دختري از جنس باران
عاشقي هاي من
كلبه عشق
دل نوشته
منتظر
پاكان
هنري
فكر و ذكر
Love
ساحل موزيك
السجده
صابرين
قایق خاطره ها
شهر گمشده
شعر مشاعره
عاشقی
عاشقی
عشق اول
غم و تنهایی
دهکده عاشقی
محفل دل شکسته ها
حسینیه بیت عباس(ع)
جی پی اس موتور
همسرگزینی
جی پی اس مخفی خودرو
درگاه پرداخت سپرده روشی 100%

 

‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎- [ ] ‏‎‏‎‏
‏‎‏‎‏‎‏‎‏‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏

‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎- [ ] ‏‎‏‎‏
‏‎‏‎‏‎‏‎‏‏

  • 
  • ‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏
    ‎ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏‎‏< ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏
    ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏ ‏‎‏‎‏ ‏‎‏
    --->